|
|
Źródło : TSE MULTIMEDIA - www.tse.pl VIRTUAL INTERACTIVE PERSON
Animacja
komputerowych postaci na żywo. Jaką formułę powinien przyjąć przekaz by w maksymalnym stopniu zaangażował odbiorcę i wywarł na nim jak największe wrażenie. Najnowsze technologie w dziedzinie grafiki komputerowej dają Ci w tej chwili nową, bardzo skuteczną broń - interaktywna animacja dowolnej postaci lub przedmiotu poruszanego na żywo za pomocą urządzeń skanujących ruchy człowieka .
Dzięki tej technice nie tylko będziesz miał możliwość zastosowania pełnej palety różnego rodzaju efektów komputerowych ale możesz doprowadzić do zaskakującej dla obserwatora sytuacji w której stanie się on aktywnym uczestnikiem a nie tylko biernym obserwatorem . Postać taka bowiem słyszy, widzi i może na żywo rozmawiać z widzami będącymi uczestnikami prezentacji. Sytuacja taka zawsze wzbudza wielkie emocje i zainteresowanie a to jest właśnie cel do którego dąży twórca danej prezentacji lub realizator ciekawej i widowiskowej imprezy.
JAK TO DZIAŁA ? JAK TO DZIAŁA - FILM
Żywa osoba porusza postacią komputerową używając
różnego rodzaju urządzeń takich jak joystick, żyroskopy, akcelerometry czy
system czujników obrotu umieszczonych na ciele człowieka. Wszystko odbywa się w tzw. czasie rzeczywistym co oznacza, że jakikolwiek ruch człowieka np. obrót głową w lewo, zostanie natychmiast powtórzony przez komputerową postać. GDZIE WYSTĘPUJE INTERAKCJA ? Pod ekranem wyświetlającym postać umieszczone są mikrofony oraz miniaturowa kamera co pozwala osobie poruszającej postacią komputerowa widzieć i słyszeć obserwatorów. W ten sposób może z nimi rozmawiać, odpowiadać na pytania, odwracać się dokładnie w kierunku danego widza i prowadzić pełny dialog.
Dzięki temu widz wciągnięty jest w zabawę czy prezentację, zostaje zaskoczony - staje się nie tylko biernym odbiorcą ale aktywnym uczestnikiem. Co więcej nie uświadamia sobie, że za tą postacią komputerową stoi prawdziwy człowiek. Wydaje mu się że rozmawia z „żywą” osobą z cybernetycznego świata. To coś nowego, coś co każdego zainteresuje i przyciągnie jego uwagę.PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ:
-Promocja produktów w centrach handlowych
-Wirtualny konferansjer prowadzący imprezę
-Maskotka zabawiająca dzieci w sklepach, miejscach zabaw
-Interaktywny system informacji i reklamy w centrach handlowych -Promocja filmu w kinach -Komputerowa postać prowadząca program telewizyjny emitowany na żywo |
|
© PJPGROUP - 2007 AUDIOVISUAL TECHNOLOGY & MARKETING © |