Logo AVpro

 STRONA GŁÓWNA KUPONY PROMOCYJNE FORUM DYSKUSYJNE PUBLIKACJE TARGI I PREZENTACJE PRACA

BROADCAST MADRYT - FOTO RELACJA w zakładce TARGI I PREZENTACJE

INFO KATALOG
ESTRADA
EVENTY
BIURO I SZKOŁA
KINO
TELEWIZJA
ALARMOWE
KONTROLNE
INNE ZASTOSOWANIA

 

 

Źródło : TSE MULTIMEDIA - www.tse.pl

VIRTUAL INTERACTIVE PERSON

Animacja komputerowych postaci na żywo.
 
Z pewnością nie raz zastanawiałeś się w jaki sposób zwiększyć atrakcyjność prezentacji, pokazu czy też imprezy rozrywkowej .

Jaką formułę powinien przyjąć przekaz by w maksymalnym stopniu zaangażował odbiorcę i wywarł na nim jak największe wrażenie.

Najnowsze technologie w dziedzinie grafiki komputerowej dają Ci w tej chwili nową, bardzo skuteczną broń - interaktywna animacja dowolnej postaci lub przedmiotu poruszanego na żywo za pomocą urządzeń skanujących ruchy człowieka .

Dzięki tej technice nie tylko będziesz miał możliwość zastosowania pełnej palety różnego rodzaju efektów komputerowych ale możesz doprowadzić do zaskakującej dla obserwatora sytuacji w której stanie się on aktywnym uczestnikiem a nie tylko biernym obserwatorem .

Postać taka bowiem słyszy, widzi i może na żywo rozmawiać z widzami będącymi uczestnikami prezentacji. Sytuacja taka zawsze wzbudza wielkie emocje i zainteresowanie a to jest właśnie cel do którego dąży twórca danej prezentacji lub realizator ciekawej i widowiskowej imprezy. 

JAK TO DZIAŁA ?               JAK TO DZIAŁA - FILM

Żywa osoba porusza postacią komputerową używając różnego rodzaju urządzeń takich jak joystick, żyroskopy, akcelerometry czy system czujników obrotu umieszczonych na ciele człowieka.
Dane o ruchach na bieżąco przekazywane są do komputera gdzie bardzo szybki program grafiki trójwymiarowej generuje obraz postaci i animuje zgodnie z danymi napływającymi z urządzeń odczytujących ruchy żywego człowieka.

Wszystko odbywa się w tzw. czasie rzeczywistym co oznacza, że jakikolwiek ruch człowieka np. obrót głową w lewo, zostanie natychmiast powtórzony przez komputerową postać.

GDZIE WYSTĘPUJE INTERAKCJA ?

Pod ekranem wyświetlającym postać umieszczone są mikrofony oraz miniaturowa kamera co pozwala osobie poruszającej postacią komputerowa widzieć i słyszeć obserwatorów.

W ten sposób może z nimi rozmawiać, odpowiadać na pytania, odwracać się dokładnie w kierunku danego widza i prowadzić pełny dialog. 

Dzięki temu widz wciągnięty jest w zabawę czy prezentację, zostaje zaskoczony - staje się nie tylko biernym odbiorcą ale aktywnym uczestnikiem.

Co więcej nie uświadamia sobie, że za tą postacią komputerową stoi prawdziwy człowiek. Wydaje mu się że rozmawia z „żywą” osobą z cybernetycznego świata. 

To coś nowego, coś co każdego zainteresuje i przyciągnie jego uwagę.

 

PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ:

 

-Promocja produktów w centrach handlowych

 

-Wirtualny konferansjer prowadzący imprezę

 

-Maskotka zabawiająca dzieci w sklepach, miejscach zabaw

 

-Interaktywny system informacji i reklamy w centrach handlowych

-Promocja filmu w kinach

-Komputerowa postać prowadząca program telewizyjny emitowany na żywo

Virtual Person - KATALOG  (PDF)

 


© PJPGROUP - 2007 

AUDIOVISUAL TECHNOLOGY & MARKETING ©