ESTRADA

  STRONA GŁÓWNA KUPONY PROMOCYJNE FORUM DYSKUSYJNE PUBLIKACJE TARGI I PREZENTACJE PRACA

Konsultacje i specjalistyczne wyposażenie AUDIO-VIDEO - info@pjpgroup.com

INFO KATALOG
ESTRADA
EVENTY
BIURO I SZKOŁA
KINO
TELEWIZJA
ALARMOWE
KONTROLNE
INNE ZASTOSOWANIA

 

 

" Koncert jest po to, aby w czasach jakości .mp3, zapewnić niezapomniane doznania przybyłej publiczności " - Gert Sanner.

Systemy estradowe łączą nagłośnienie i oświetlenie sceniczne z całą gamą urządzeń Audio-Video tworząc w ten sposób spektakl audiowizualny.

Systemy nagłośnienia Line Array, potocznie nazywane "liniówkami" stają się coraz bardziej przyjazne kieszeni.

Rzadkością są już koncerty bez ich zastosowania, a niejedna sala koncertowa została już w nie, na stałe wyposażona.

Dlaczego stały się one koniecznością?

Dlatego, że:

Równomiernie nagłaśniają duże powierzchnie w paśmie ok.75Hz - 16kHz.

są przewidywalne w działaniu.

Nie ma jednak "róży bez kolców",

ponieważ nikt rozsądny nie stosuje Line Array bez uprzedniego obliczenia ich zestawienia i kątów propagacji.

Wypada także uzupełnić grona Line Array głośnikami subbasowymi, grającymi w paśmie dźwięku 35Hz - 120Hz, a rozsądnie

to znaczy tak, żeby uniknąć efektu grzebieniowego, czyli nierównomiernego nagłośnienia oraz interferencji.

Schemat działania jest prosty :

1.Trzeba mieć oprogramowanie dedykowane przez producenta systemu z bazą danych pojedynczych kolumn

i elementów instalacyjnych .

2.Obliczenia powinny być wykonane przed każdą instalacją indywidualnie do jej potrzeb,

można też zapytać dystrybutora lub producenta o dane archiwalne z poprzednich imprez na danym obiekcie.

3.Zestaw powinien być zainstalowany zgodnie z obliczeniami.

4.Elementy systemu powinny być sprawdzone pojedynczo przed instalacją

i kompleksowo przed demontażem systemu.

Nagłośnienie Line Array działa poprawnie tylko jeżeli jest w pełni sprawne, prawodłowo zestawione

i zainstalowane zgodnie z obliczeniami, a także zweryfikowane pomiarami odpowiedzi impulsowej..

 

AUDIOVISUAL TECHNOLOGY & MARKETING ©